=)

När jag skulle lägga upp mitt morgon meddelande idag
så hängde datorn sig, typiskt när man är lite lagom stressad för att hinna med och sminka sig, fixa håret, bestämma vilka kläder man ska ha på sig etc
Jag har tidigare försökt att bestämma kläder dagen innan, men det slutar alltid med att jag sätter på mig något helt annat.
Sen är det ju inte bara jag som ska göra mig ordning Felicia måste också bytas om på, käka frukost och byta blöja.
Så allting tar sin lilla tid på morgonen.
Jag försökte att starta om datorn ett antal gånger men insåg att det var bara att ge upp.
Tur att vi har tillgång till IT här i skolan =)
Nu ska jag sätta mig i biblioteket och läsa en av de litteratur böcker som vi behöver ha med i tema arbetet.

Vi hörs senare


Kommentarer
Postat av: Carro

Trist med krånglande datorer..

Haha, har också försökt ta fram kläder kvällen innan men det blir alltid att man tar något annat ändå.. Vad man känner på morgonen..

Kram

2010-04-28 @ 13:37:47
URL: http://trettiopluslitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0