En mycket ovanlig dag

På lärarprogrammet får vi inte bara skriva salstentor utan vi får oxå hälsa på hos naturskolan
som ligger strax före skogstorp.
Så här såg det ut när vi letade efter småkryp i vattnet:

      

Det här är mina kära kompisar Linn, Peter och Anna

Tyvärr så tyckte inte jag att det här var speciellt roligt.
för det första så var det rätt kallt ute och för det andra så är jag absolut ingen natur människa.
Fast att jag hade gummistövlar på mig så gick jag på tå så fort det blev lerigt.

Jag är en typiskt stadsmänniska.


Den här mötte jag och Patrik i förra veckan när vi var ute och åkte:


Nu är det dax för mig att byta om till träningskläderna



Visste ni att man bränner 1000kcal under ett pass
Coolt va =)

Kommentarer
Postat av: Carro

Vadå för pass? =)

2010-04-29 @ 22:27:29
URL: http://trettiopluslitetill.blogspot.com
Postat av: elle

Body Attack så klart =)

3 gånger i veckan, det visar resultat nu

2010-04-30 @ 09:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0