1-10....

Idag har vi MASSOR som vi SKA göra.
jag älskar när det är full fart HELATIDEN.
Nu efter frukosten drog jag fram dammsugaren och körde hela nedre plan medan Patrik tog en lång promenad.
När han sedan kom hem fortsatte han att dammsuga övervåningen medans jag samtidigt plockade saker runt omkring honom där blev vi ett riktigt bra team för en stund.

På Första plats av saker som vi ska göra, där står det Växtriket
 vi ska köpa en stor påskblomma till mamma och pappa som kommer hem idag efter ha varit på en resa tillsammans med deras vänner.
Det blir som en liten välkommen hem present
Tänkte ställa den på deras köksbord med ett gulligt litet kort till.
Sen åker vi vidare till mormor och morfar för att lämna en påskblomma, där blir det säkert en snabbfika oxå.
Lunch
Felicia sover
Sen åker vi till Tuna Park för att kolla en sak på Stadium åt Patrik
Vid 5 tiden sen så kommer Michaela och hennes familj på kvällsfika
Jag vet inte om vi trycker in något att göra mellan allt det här, tror dock inte det.

HOT or NOT


Om ni hade frågat mig förra året så hade jag sakt NOT
Men jag tycker idag att den här outfiten är rätt snygg
Den finns att köpa på NELLY

HOT or NOT 
 

Från H&M jag gillar dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0