Vi vann!.

Igår skulle vi fira min tenta inlämning, vi skulle käka lite gott, dela på en flaska rött och bara ha en mysig hemma kväll med familjen. Vi delade på en flaska rött och åt både förrätt och varmrätt, samtidigt som vi tog hand om en liten sjukling Felicia, hon hade 38.8 i feber hela kvällen, men var jätte duktig ändå. När vi satte oss för att äta, tryckte hon i sig en halv melon bara så där.
Om hon fick bestämma skulle hon leva på melon, grapefrukt, vindruvor och nektariner.
Hon är som sin mamma, älskar frukt!.
Vi vann 125kr igår på triss skrapningen. Nästa vecka blir det 5nya lotter GRATIS. Kanske vi prickar in miljonen då;)
Sen flyttade vi oss in i vardagsrummet, tände lite ljus och i vanlig ordning tittade vi på idol.



Här är någon som älskar att dansa framför tv´n.

Idag gick jag och Felicia upp halv 8, jäsp kan hon inte sova lite längre på helgerna. =(
Vi lät Pappa sova en liten stund till. När han sen kom upp hade jag redan hunnit diska städat hela köket, luckor, rubbet.
Tänk va mycket man hinner med innan kl är halv tio en lördag morgon när man har småttingar, tack Felicia.

Idag är hon förresten pigg och feberfri, så vad det var hon hade i går vet jag inte.
Men nu säger Patrik att han har ont i kroppen och känner sig frusen.
Han som ska börja jobba igen på måndag, får verkligen hålla tummarna för att han inte får feber.

Så vad ska jag göra idag?=(....
Någon som vill leka med mig idag?.

Kom precis på att jag måste ringa till mamma och kolla om hon kan vara barnvakt på Måndag kväll, då är det föräldrar möte på dagis kl 18.00.
Hoppas inte att mötet drar ut på tiden, för min träning börjar 19.35, i värstafall får jag ta med träningskläderna och byta om på gympozz.
Får bara inte missa träningen, måste vara stenhård får inte missa något pass nu.
Patrik har under en tid nu sagt att han minsann skulle klara av ett Body attack pass utan problem, så svårt kan det väl inte vara.
Hiihii där fick han, igår visade jag honom några utav de absolut lättaste stegen och kunde bara inte göra det rätt, så han gav upp och ska aldrig någonsin prova på det.


Igår kväll Felicia med 38.8 i feber

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0