...

Nu har jag sökt 8 platser på VFU-portalen.
Nu får vi se om jag har tur och får mitt första handsval eller har otur och får mitt sista som var Årbyförskola.
Mitt första handsval är Glömsta dagis, det blir så nära och bra hemifrån.
Jag själv gick på det dagiset när jag var liten.
Kanske finns där någon förskolelärare kvar sen jag gick där.
Efter skolan idag (slutade TIDIGT redan halv3.) gick jag in på Blic Optik och hämtade mina provlinser som jag nu ska ha i 2 veckor för att se om dom passar mig bättre. Sen ska jag tillbaka för att göra en återkontroll.

Kolla in det här!
http://fokis.se/2009/september/linser.html

Nu är klockan snart halv 7 så om en timme sitter jag på gympozz och väntar på att Body Pumpen ska sluta så vi som kör Body Attack kan inta scenen och köra hårt som fan....
Det sköna med att köra på hösten är att det blir inte 300grader inne i lokalerna. Som i somras, det kunde vara 29grader under vissa pass och det är inte hälsosamt.

Nu ska jag kila ut och kolla vad min sambo och lillskruttan har för sig.

Just det, var uppe på sjukan idag och hälsade på pappa, stackarn ligger där alldeles ensam =(. Hoppas han får komma hem imorn, så allt kan få återgå till det vanliga = Familjen är hemma och alla mår bra.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0