En lång promenad står på schemat

Idag är en såndär stressig dag, vi har såå mycket att göra.
Trodde jag skulle hinna fika med Camilla idag, men det är bara att glömma =(. Hoppas vi hittar en annandag snart som passar bättre.

Det som står på lisan av måsten idag är:
Jag har fått en kallelse till barnmorskan för ett cellprov kl halv 2. Tydligen måste man göra det då och då från att man fyllt 25 år.
Skulle bara ta 5 minuter.
I ett mycket svagt ögonblick lovade jag min sambo att vi skulle ta en promenad in till stan och sen gå hela vägen hem igen.
Hur dum får jag bli!, det tar säkert 35-40 minuter att gå in och lika långt hem igen.
Patrik har skaffat en såndär stegräknare så han går ut och går varje dag i 40minuter, jätte duktigt är han.
Jag har haft svårt att tro att man bränner fett utav promenader, jag vet ju att det är sant.
För mig känns inte det som någon riktig träning.
Nu håller jag på att ändra min uppfattning kring det, ska försöka följa med Patrik på några promenader.
Det skulle ju inte göra något om jag tappade 3-4 kilo.

Sen måste jag skriva på tentan.
Tack och lov att Patrik är hemma och kan hjälpa mig, Älskar dig!
Imorgon kommer Lena och hälsar på så städning står också med på listan av måsten idag

Åkta och handla på Willys ska vi också hinna med.
Ska bli roligt att träffa några gamla arbetskamraterna på  sammagång.
Känns jätte tråkigt att man inte har någon större kontakt med någon utav dom längre.
Men det är kanske så det är, att det vi hade gemensamt var jobbet. 

Nu är det bara 3 dagar kvar sen börjar Felicia på dagis! Hon har blivit så stor nu.

Ikväll funderar vi på att grilla, nu är det ju fint väder så det är bara att passa på, för snart är snön här igen.

Innan jag glömmer det vill jag säga grattis till dig Linda på din födelsedag. Hipp hipp hurra!

Syskona Nilsson: Patrik, Linda och Jessica.

En vanlig kväll i våran släkt.

Nu måste jag skynda mig!
Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0