Kan man inte skaffa en städerska.

Ibland måste man säga till sina barn att gör så, eller går inte så, skynda dig, kom nu, tjata inte. Precis så måste Patrik säga till mig ibland, och just nu måste han säga: kom nu, gör så. Det jag menar är att vi inte har börjat städa än. Patrik har precis börjat, jag tycker ju att det är såå tråkigt. Patrik och Felicia hörde pussycat dolls nya låt på tv igår. Så jag kikar nu på Spotify, lite annorlunda, men ge mig några gånger att lyssna på den så kanske =).
http://open.spotify.com/track/59wpu37k02o2UGZIPpcSPd
Jag måste ju berätta hur promenaden in till stan och tillbaka gick idag. På vägen dit pratade vi om hus. Vi båda är lite inne på att om några år byta till ett hus istället för att bo i radhus. Just nu känns radhus som det bästa, men jag tror ändå att man förr eller senare skulle vilja ha lite mer privat liv. Man bor så himla tätt in på varandra nu. Det känns speciellt nu under sommaren. Man får lixom inget riktigt privatliv. Alltid är det någon ute på gården när man kommer hem från stan, affären, träningen eller vad det nu är.Man måste alltid komma med ett leende på läpparna.
Nu ska jag inte bara klaga, vi trivs jätte bra nu och grannarna är jätte goa.
Lekplatsen är toppen för barnen.

Om man skulle ta sig i kragen och hjälpa Patrik lite med städningen.
Kl 20.00 blir det Idol sen lyxfällan och efter det var det något nytt program.
Kommer nog i säng till halv 12.



Undervattens kameran var ett toppen köp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0