Tack mamma för tipsen

Hej!.
Jag glömde skriva några rader igår ikväll.
Så jag lägger till dom här.!
Igår åkte jag och fikade hemma hos Madelen Alm. Det som är så roligt med henne är att vi är väldigt lika när det gället att boka upp sig till max varje dag. =).
Det var jätte trevligt, önskar dig all lycka med din passion för foto, hoppas verkligen att du kan få lite tips från henne. Sug åt dig allt vad du kan då. Och så berättar du allt för mig nästa gång vi ses.

Igår kväll bjöd vi grannarna (Ulrika och Fanny) på tacos, det var jätte trevlig, dom är så genom goa och Fanny och Maja leker så bra. Och Felicia älskar Fanny, hon springer efter henne hela tiden och skrattar.
Är såå söt.

Nu blev inte dom kvar så länge dom gick hem redan klockan 20.00, då började barnen att krokna, så det var nog lika bra.
Mamma ringde kring 20.00 tiden och bad mig att sätta på Tv´n kanal 1.
Jaha tänkte jag och gissa vad det var för något där, jo 1 ½ timmes intervju med Michaela Persbrant inte fel!.
Så där benkade jag mig till halv 10.
Tack så mycket säger jag till mamma för det tipset.

Vad händer idag?
Patrik lät mig sova till kvart över 9 imorse, han är såå snäll, Ska göra samma sak för dig älskling!.
Väl uppe så var det full fart, Maja och Felicia skulle bada och jag käka frukost, då ringer mamma och säger åt mig att sätt på 4, hej då!.
Okej tänkte jag nu är det säkert en intervju med Backstreet Boys, dom här i Sverige nu i några dagar.
Och mycket riktigt visst var det de.
Så där satt jag sen i 20 minuter.
 
Hade det här varit för 8år sen,
att dom var i sthlm hade jag släppt precis allt och åkt upp direkt, med mina tjejkompisar som då var lika crazy som jag i bsb.
Asså det skulle inte spela någon som helst roll om det så var skola dagen efter eller om jag hade lovat att åka på semester med familjen, ingenting hade spelat någon roll.
Kan ju säga det att mamma och pappa var inte så glada över mina handlingar på den tiden, men vad skulle dom göra, stoppa mig?, det hade inte gott så det var bara för dom att låta mig ta första bästa tåg upp till T-Centralen.
Sista året som jag var uppe i sthlm för att träffa dom, blev jag kvar en hel månad, dom var här och spelade in ett utav alla deras album med Max Martin och co.
Jag var 17år då. 
Jag ångrar inte en dag, utan pratar gärna om det och ser det som något och positivt i mitt tonårsliv.
Ta gärna en titt.

http://www.tv4.se/1.1200262/2009/09/11/se_den_oklippta_intervjun_med_backstreet_boys

Nu måste jag sminka mig, sen ska jag åka till Ica Maxi och köpa en ljuslykts som jag hittade där igår.
Skit snygg, entligen lite shopping.
Sen ska jag sätta mig och skriva lite på tentan medans Felicia sover, så jag slipper stressa med att bli färdig i tid.
Ikväll ska vi till mamma o pappa på fika sen lämnar vi Felicia där och åker in på bio.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0