Musiken kan verkligen göra en glad.

Idag har jag inte så mycket att berätta, vet inte riktigt vad jag ska skriva. Börjar med att sätta på Bsb´s nya låt på Spotify Straight Through my heart, ni har säker hört den på radion. Jag tycker den är bra, men sen är jag ju en tjej som gillar pop-musik.
När vi ändå pratar om musik så kan jag tänka mig att det var rätt många som såg på Idol igår kväll. Men hjälp vad pinsamt det kan bli ibland, när det kommer in någon stackare som är alldeles tondöv och har en usel röst. Jag hejar på tjejen som var 16år gammal, hon sjöng bra. Det är väll ingen som har missat Poul Potts på you tube . Jag grät första gången jag såg det, vem gjorde inte det!. Jag har säkert sätt det 25gånger men tycker det är lika fint varje gång.
http://www.youtube.com/watch?v=1k08yxu57NA

Idag kom pappa hem från sjukhuset, Patrik hämtade honom kl3 medans jag satt hemma och kämpade med tentan.
Jag hinner nog inte skriva så mycket mer nu, ska vara på träningen om 30 minuter.
Men tänkte avsluta en kommentar jag fick av syrran igår:
ja köpte en skitsnygg väska idag, :) som ja får plats med datorn i och allt :) säger inte varifrån :O hoppas du blir avundsjuk bara :) men får ta de sen någongång då :) ja får ju massa pengar nu till helgen oxå ;) så ja blir riiiiiiiiiiik :)<3
Morr på dig syrran!!!

Får se kanske kikar in senare ikväll.

Kommentarer
Postat av: bästa syster :)

jag tror ja lyckades göra dej avundsjuk va ? ;) hör gärna av dej när du slutar imorron om du hinner se de här innan :D eller någon dag iaf :) <3

2009-09-09 @ 22:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0