Så ser min dag ut

Dagens humör: sådär varken skrattar eller gråter
Dagens planer: Mycket plugg, hård träning och sen nya Wallander filmen
Dagens kändis: Brittan



Stockholm / Globen i somras

Dagens serie: Unga mödrar
Dagens låt: Katy Perry - I you can afford me
Dagens nedräkning:
1 dag kvar sen kommer "lönen", sen är det 3 månader kvar till julafton.

Dagens smink och hår: Sminkad med träningskläderna på och håret i en toffs
Dagens väder: En solig höstdag ca 16-18grader

Nu ska jag åka och träna.
Sen ska vi titta på nya Wallander filmen, då det inte är något annat bra på tv ikväll
nästa Onsdag där imot börjar Oskyldigt dömd igen =)



Kommentarer
Postat av: jennie

hej hej! nu äntligen har jag kollat in din blogg. tog ett tag ;) hoppas dagen i skolan gav dig något, jag tror jag lärde mig nåt litet. du som tagit bilderna på brittan?? ses i morgon. kram

2009-09-23 @ 21:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0