Man kan ju tro vi går på mellanstadiet

Hej idag är ännu en dag som bortblåst, vi har haft NV seminarium idag, som var skit kass! Ingenting han pratade om var intresant enligt mig. Det sjuka var att efter seminariet skulle vi ses i våra basgrupper för att diskutera kring några frågor vi fått av honom. Och sen skulle vi göra 2 exprimentet e första var att tända eld på en tepåse och sedan se vad som skulle hända med påsen, Ööööö, den andra uppgiften var att vi skulle hälla upp vatten i ett glas och lägga en isbit i och sen se om vattnet rannöver när isbiten hade smällt, vad är det för uppgifter?!.Känns som man gick på mellanstadiet. Just nu har man inte tid för något annat än att förbereda utkastet till på tisdag. Det är sååå många olika böcker vi ska hämta litteratur ifrån så jag vet knappt var man ska börja, om man kan få magsår utav att plugga så kan jag lovar er att det kommer jag att få. Ibland har jag till och med tänka på jobbet och "längtat" tillbaka, eller nu tog jag i llite, längtar kanske jag inte gör men jag uppskattar jobbet mer nu.

Hinner inte skriva mer idag, för jag måste plugga sen ska jag kila iväg och träna klockan halv 8.

Ikväll börjar nya avsnitt av Oskyldigt dömd klockan 21.00, det får man inte missa!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0