Idag var det loppis i Slagsta

Idag har jag stått på Loppis för första gången. Man har ordnat 2 loppisdagar i slagsta per år. En till våren och en höst loppa.
Jag blev av med en del saker faktiskt.
Det var en lite yngre mamma som köpte 2 väskor och 3st halsband av mig, hon undrade om jag inte hade skor eller kläder från min garderob att sälja då hon tyckte om min stil =). man skulle kanske sälja lite kläder, skor etc nästa gång jag står på loppis, istället för att jag slänger eller ger bort massa kläder som jag tröttnat på.
Jag kommer absolut stå fler gånger.
Det var ju roligt!!!!

"Jag vill ha obegränsad ekonomi!"

Elle måste ha:
2 par nya skor.
2 par byxor/ Jeans
1 stor väska.
1 ny maskara
svart nagellack
Listan kan bli lång

Ikväll tänkte jag och Patrik titta på Män som hatar kvinnor. Dom säger att den är rätt rå, hoppas jag inte får några mardrömmar.
Då får jag krypa in under Patriks täcke, det har han nog inget emot
Jag är sån som vill ligga för mig själv och sova, måste ha min egna kudde mitt egna täcke och gärna hela sängen för mig själv.

Igår var jag och hälsade på hos Madde och deras lilla Sebastian som bara är 10dagar gammal.

Filten har han fått av mig=) Den har redan blivit hans favorit sa Madde.
Är han inte bara för söt.
Fick tyvärr inte hålla i honom, längtar tills jag träffar honom igen då ska jag pussa och krama på honom.

Min pappa ligger på sjukhuset, men idag var det tydligen lite bättre med honom, vilken lättnad. Gick hela dagen igår och tänkt på honom, tycker så synd om honom.
Man får inte glömma bort att säga hur mycket dom betyder för en. Och hur mycket man älskar dom, för en dag kan det vara för sent.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0