Lillstrumpan började på dagis idag


Klockan 10.00 idag började Felicia på dagis.
Det är en tjej som heter Maria som tar inskolningen, hon verkar jätte go, det känns bra. Hon sa förresten att hon kände igen mig från något, snabb som Patrik är frågade han om det inte var från Willys?.
Mycket riktigt sa hon.
Jag fattar inte att man kan bli så egenkänd av att sitta i kassan på Willys.
Det är inte första gången någon säger till mig att dom har sätt mig förut.
Ett exempel var när jag och Patrik gick på bio för kanske 1 år sen, paret som vi satt bredvid berättade att dom minsann hade handlat utav mig på Willys, jaha sa jag.
Nu tillbaka till dagis, det gick hur bra som helst, vi var där en timme, gick runt och tittade på avdelningen, Felicia fick kika runt på ALLA saker, så klart hittade hon det hon gillar allra mest barnvagnar, flera stycken. Lyckan var gjord.
En timme går fort och efter massa info till Patrik och mig var det dax att gå hem igen.
Imorrn ska hon få vara ute på gården med dom andra barnen.

Här är hon 2 dagar gammal.


Jag var tvungen att åkte till skolan efter vi käkat lunch. Där satt jag sen i en utav datasalarna med Jennie och Anna till kl halv 4.
Sen gick jag och hämtade ut mina glasögon.
Bild kommer senare.

Jag tog en sväng till tuna med Felicia för att leta efter några jeans och en tunnare jacka till henne, men det hittade jag ingen. Istället kom jag hem med två par tröjor åt henne. Så rätt nöjd är jag ändå.

Nu måste jag ta hand om disken sen byta om till träningskläderna. 
Måndag= Body Attack.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0