Jiippieeeee!

Är så otroligt glad idag, det är som en sten har ramlat av mina axlar, tentan är klar och jag ska lämna in den om 1 timme om vi ska vara exakt.

Ska möta upp Jennie utanför Mdh och sen springer vi upp till datasalen för att trycka på den magiska knappen ---Skicka. Imorgon ska vi fira med en mysig lunch på stan jag, Jennie och Anna. Det är vi värda, från att varit ett kassabiträde, mamma ledig till att gå på högskolan och skriva tenta, för mig är det stort.

Tack och lov att ha kommit från jobbet, hade blivit gråhårig om jag hade blivit kvar det, men jag tänker skaffa mig ett extra jobb på kvällarna. Asså inte varje kväll, bara några gånger i månaden, skolan måste få gå i första hand! Skulle vara bra om man kunde få jobba 1 helg i månaden, på Willys eller någon annan affär.  Om någon skulle vilja så trolla gärna in mitt i en kläddaffär, har alltid velat jobba i någon schysst affär. Men för att få göra det måste man ju vara snygg oxå. =(

Ikväll måste vi åka och handla, hur tråkigt är inte det...Blä, fast vi åker nog till Ica maxi, då kan man börja med att titta lite på inrednings sakerna först. Var där förra lördan och köpte en jätte fin ljus lykta.

Köksfönstret.

Fick precis datumet som vi ska hem till Anneli och Anders för lite käk,dryck och sedan får vi se om vi kanske går ut.
Ska höra med mormor pm hon vill vara barnvakt den helgen.

Nu måste jag kika efter i garderoben om jag hittar något och ha på mig till stan.

Felicias bästa vän på gården Fanny!

Idag var vi kvar och käkade på dagis, gick hur bra som helst, hon klättrade i och ur stolen själv, som de stora barnen kan göra. Åt med stora skeden och drack så fint i muggen.
Imorrn ska hon få äta där själv, så pappa kommer och hämtar henne kl halv 1.

Patrik jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Mannen

Du e såååå duktig lilla pluggis ;)

2009-09-17 @ 14:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0