Idag trodde jag min sista stund var kommen.

Äntligen är jag hemma, har varit i skolan från 09.00-16.20.
Orkar egentligen inte skriva om skolan. Det är otroligt mycket just nu, min första tenta ska lämnas in den 21 September.
Som tur har jag världens goaste sambo som hjälper mig så mycket han bara kan. Imorn blir jag hemma med familjen men ska ändå plugga lite när dom går på en lånng promenad sen ska jag och Patrik sätta oss ner och diskutera det som jag har läst. (Han skulle vara snäll och läsa några rader ur den boken med)
Man kan inte ha en goare pojkvän vid sin sida. =)
En sak till bara om skolan, har träffat en jätte go klasskamrat som heter Jennie.!

Jag har ju lovat att berätta om Kolmården!
Vi var där förra helgen fredag till söndag tillsammans med ett annat par.
Det är så roligt för Michaela och jag är ju lika gammla och har gott i skolan tillsammans i många år.
Och hennes man Daniel är i samma ålder som Patrik. Det är lite roligt=).
Jag har inte så mycket tid att sitta vid datorn just nu, så det får bli lite bilder

Middag först kvällen.

Barnen fick pommes och köttbullar

När man är småbarns förälder blir det ofta inte så sent och heller inte så mycket att dricka.
Vi tog var sin öl och gick till rummen redan kl 20.00.

Nattningen på hotellet gick riktigt bra, Felicia somnade redan halv 10 så vi kunde mysa framför tv´n till halv elva sen var det godnatt för imorn väntar Kolmården.


Hälsar på hos Bamse.
Barnen tyckte det var roligast inne hos Bamse.
Där inne fick vi träffa Bamse,
och vi gick på en Bamse teater, som barnen tyckte var rolig.
Här är lite bilder från bamsesvärld



Så var det dax för lite fika. Den stannade vi och åt borta hos sälarna.

Det jag tyckte var roligast på Kolmården var och träffa björnen=)..


Vi hade en toppen helg, tack så jätte mycket michaela och Daniel, vi gör om det nästa år igen!!!

Klockan är alldeles för mycket nu, borde redan ligga i sängen, borde redan ha somnat.
Jag måste lära mig att lägga mig mycket tidigare om kvällarna nu när skolan har börjat, det krävs mycket sömn för att orka med.

Imorrn ska vi göra något så roligt som att storhandla på Willys.
Ska väll erkänna att jag inte saknar jobbet speciellt mycket nu.
Lärarprogrammet känns rätt för mig. Är jätte glad att jag entligen har bestämt vad jag vill göra med mitt liv, och det är inte att sitta på Willys.

Imorrn tänkte jag dela med mig utav några klipp från you tube.

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0