Har haft en skit dag ida.

Vilken fruktansvärd dag jag har haft
ingenting har gott som planerat.

Jag vaknar 7.00 går upp för att gör mig iordning sminkar mig fixar håret och väljer kläder.
Jag fick väcka Felicia idag, hur ofta händer det? Så det blev rätt stressigt vid frukosten klockan halv 9 ska vi vara på dagis. Vi kommer iallafall till dagis prick halv 9, jag fick cykla som en idiot för att hinna. 

Idag skulle jag bli tvungen o ta bussen till skolan men det skulle väll inte vara några problem, men självklart så fattade inte jag hur man skickade iväg smsét för o få bussbiljetten.
Han som körde blev tvungen att hjälpa mig....
Jag Kommer iallafall till skolan lite halv stressad och svättig Anna och jag springer bort till en dator för att se vart vi hade blivit placerade på våra VFU veckor och det är nu som jag dör, jag hade valt 8 st olika partnerskolor (förskolor) i stan.
B.l.a Glömsta, Sundbyvägen, Norrvallavägen, Djurgården.... och jag fick mitt 7´de handsval i T-hälla Skeppet nere vig Krusgården, hallååååå där vill jag absolut inte vara, gillar inte den sidan av T-hälla, inga fördommar nu men det känns si sådär. 
Skit sur och arg som jag blev kilar jag bort till Karin som är ansvarig för VFU´n på Mdh för o se om hon kunde hjälpa mig på något sätt. Visst kunde hon det om jag istället kunde tänka mig o vara i Lagersberg, Öööö NEJ!
Tillbaka till mina klasskompisar lagom sur för att försöka o konsentrera mig på att plugga.
Blir skit stressad när något inte går som jag planerat och får oftast skit ont i magen =(
Vi gick för att käka lunch på Hurtigs, efter jag ätit kände jag hur illa jag började må, kändes som att jag skulle kräkas upp allting Ut fort som fan, frisk luft.!!!
Det gick över som tur var.

När vi kom tillbaka till skolan för att plugga några timmar till, insåg vi att 18st sidor ur ena boken hade vi gjort i onödan, texter som inte ens ska vara med på tentan hade vi läst och skrivit ner fakta om fy fan va förbannad jag blev, och tappade helt fokus på vad vi skulle göra sen. Arg som ett bi åker jg hem för o hämta Felicia som alltid är så glad, det värmer i mammas hjärta.
Jag pussar lite extra på henne då det här var hennes första riktiga dag på dagis, halv 9-16.15
allt hade gott jätte bra


Mamma älskar dig.

Nu ska jag sova morgondagen kan bara inte bli värre.


Kommentarer
Postat av: sa

vilken GULLIG BEBIS

2009-10-02 @ 15:28:39
URL: http://sandritaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0