Fredags mys!

Jag är så jävla slut!!!
Värre kommer det bli i nästa vecka, så egentligen ska jag inte klaga, det jag kan göra nu är att njuta av helgen. Som bjuder på: ett arbetspass på Willys mellan 10-15.15.
Sen åker vi hem till farmor för att avnjuta en jätte god middag med Patriks systrar.
Kanske, kanske kan man få en liten sovmorgon på Söndag, man har ju ändå fått gott upp 07.15 hela veckan.
Om inte så ska jag lova att inte sura över det.
På Söndag eftermiddag ska vi åka på kalas till mina kusiner, Lill kusinen Linn fyller 4 år. 
Måste åka till BR leksaker!!


Det får bli en kortis nu då fredags mys och ett glas vin väntar.
Dagens humör: Mycket bra!.
Dagens planer: Mycket plugg, en mysig fredags kväll tillsammans med familjen
Dagens kändis:  Anna Anka


Dagens serie: Idol
Dagens låt:  Straight Through My heart
Dagens nedräkning: 1 timme kvar till grill kött och klyft potatis.
Dagens smink och hår: Sminkad med glasögona på, och håret i en fläta.
Dagens väder Var kallt som attan i morse men eftermiddan bjöd på strålande sol.

Nu ska jag kila ner och hjälpa Patrik med maten.
Sen blir det o skrapa lotter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0