Fredag härliga fredag.

Vilket härligt väder det är dig.

Jag vaknade i Majas säng kl 9.00 imorse av att Felicia kom inspringades som en solstråle, kan dagen börja bättre!.
Mycket som vi alltid har, vad det bara att stressa upp för att göra sig iordning, klockan 10.30 kommer Lena på besök.
Det är Patriks gamla jobbar kompis hon är jätte rolig och trevlig. Hoppas dom håller kontakten!.
Hon hade med sig en liten bok till Felicia med barnsånger i. Felicia blir alltid så glad över presenter hon får, och sätter genast igång och titta i den.
Idag har jag läst och skrivit lite på tentan. Patrik har lovat att läsa igenom den sen och fylla ut den lite.=)
Nu är det hej då till skolan, för nu är det freeedag.

Nu har jag varit och hämtat ut biljetten.


Patrik var tidigare i affären och köpte våra super triss till ikväll. Sen satte vi oss i köket och fantiserade om vad man skulle göra om man skulle vinna 25000kr i månaden i 25år, eller 100 000kr i månaden i 10år.
Helt sjukt mycket pengar nu är det väll 1 på 10 000 som skulle vinna 100 000kr i månaden i 10 år.
Tänk hur mycket man skulle kunna resa, man skulle kunna ta en weekend till barcelona och shoppa lite.
Jag skulle kunna köpa en helt ny garderob, flera gånger om.
Vi skulle kunna åka på lyxsemestrar, bjuda med fela familjen till ett 5stjärnigt hotell.
Vi skulle kunna göra dom tatueringar som vi vill ha. vill inte lägga pengar på det just nu, finns så mycket roligare saker man kan göra för dom pengarna.

Den här helgen blir vi hemma,
kollar förmodligen på Idol.
Vi tänkte grilla ikväll igen.
Så grymt gott med grillat kött!.
Jag börjar bli lite sugen på att festa.


Hemma hos Veronica och Kimmo

Vi tjejer provar kläder och grabbarna dricker whisky


Vi har alltid det så roligt tillsammans med dom.

Är fika sugen, vad så länge sen jag träffade mina vänner, nu har skolan tagit upp all min tid. Måste få fiiika snart
Någon som är ledig i helgen?







Kommentarer
Postat av: Carro

Hellu!

Kul med konsert! Vi ska på Amon Amarth i oktober, ser fram mot det. :) Hoppas Supertrissen gör er vardag till lyx ;) Kram!

2009-09-11 @ 21:11:19
URL: http://cemoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0