Första läxan är nu avklarad.

Andra dagen i skolan och jag har redan gjort min första läxa. Vart ska det här sluta någonstans?.
Idag har jag och Jennie (en klasskamrater) varit på IT information i Aulan. Tur att vi gick på den, annars hade jag varit helt lost.
Sen sprang vi till Mc Donalds och köpte en burgare.
Skulle aldrig klarat mig på bara frukosten kl 10.00 fram till klockan 16.00, utan något i magen.
Imorn blir det matlåda.
Livsfarligt att käka på stan varje dag, då finns det ju snart inga pengar kvar till shopping och andra nöjen.
Nu tillbaka till skolan, idag fick vi vårat häfte:Studiehandledning Lärarens uppdrag ht-09
Det är våran första kurs, Lärarens uppdrag.
I häftet står all info: Kursplanen, litteraturen, när vi har Tenc1 Ten 2 osv Vårat Schema för Lärarens uppdrag vecka för vecka.

Idag v.36 den 1/9 står det: Förberedelse: Läs: Skriva för att lära kap 4,6 och 7 samt Tal och samtal, 195-206
Till imorn.

Hallå, ingen har några böcker än och klockan är 16.00 hur ska man få tag i dom böckerna så snabbt?.
Vilken tur att jag har en toppen vän Kaisa som redan har gott den här terminen.
Jag åkte ut till Belviken och fick låna en helhög med böcker.

Kommer hem kl 18.00 till mina älsklingar. Och Felicia blev så glad, det värmer i mammas hjärta.
Jag visar Patrik vad jag måste hinna göra tills imorn =( Jag älskar dig, tack för att du finns där vid min sida och vill hjälpa mig.

Slängde i mig lite kvällmat sen var det bara att gå upp och läsa det som måste läsas tills imorn.
Och nu är jag KLAR!.
Får se vad morgondagen har att erbjuda =).

Nu måste jag kila ner och sätta mig i soffan tillsammans med Patrik.

P.S fick göra en presentation idag framför mina nya klasskamrater.

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad bra att du kunde låna böcker av Kaisa :)

Hoppas vi hinner ses nåt snart så töserna får busa lite. :)

Kram

2009-09-01 @ 21:18:19
URL: http://cemoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0