Hej

Det står helt stilla i huvudet idag, kan det ha med skolan att göra?, Idag har vi haft lektioner från 9-16.00, bla så såg vi en jätte hemsk film, dokumentär från USA om diskriminering och rasism.
Filmen berörde oss alla.
Och precis när Ove våran lärare sätter på filmen börjar jag och Anna as garva, det gick bara inte att sluta, tillslut skrattade vi så vi grät.
Tidigare på rasten hade vi prata om filmen Baksmällan bland de roligaste filmer jag sätt.
Har ni inte sätt den, så måste ni hyra den så fort den kommer ut på dvd.
Hur som helst så var det jävligt pinsamt vuxna människor och inte kunna vara tysta. Jag tror ingen blev störd utav att vi satt och fnissade de första 10 minuterna av filmen.
Jo stackars Jennie våran vän som inte har sätt filmen, var tvungen att höra oss bubbla om filmen och garva om vart annat.
Sorry Jennie, du ska få se den tillsammans med oss så fort den har kommit ut på dvd.

Idag har Felicia lärt sig o säga bajs.
Lite andra ord hon kan säga:
Skoppa= grävskoppa
Bil
Mamma
Pappa
Vovve
Hej
Tack
Skål
Hej då
Titta
Nej
Klocka

Jag kan ha missat några ord.
Nu får man räkna med att det kommer nya ord varje dag. =)

Jag hinner inte skriva mer nu, för snart börjar The Mentalist och sen är det Hell´s kitchen.

Den här låten är bara för fin, Me like

http://www.youtube.com/watch?v=hYfIMXkV9Q4&feature=related


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0