Ledig men sitter ändå på Mdh´s hemsida

Har precis varit och hämtat lillskruttan på dagis, Maria hennes inskolningsfröken berättade att det hade gott så bra vid maten idag. Dom hade fått soppa (vilken tur jag hade som slapp de). Men Felicia hade ätit rätt bra, fast att vi inte äter soppa här hemma, då ingen utav oss gör det så gärna.
Nu sa Maria att smörgåsen hon fick hade väll varit lite godare ;).
Imorgon ska hon få sova kvar, det var tänkt att hon skulle göra det idag men dom tyckte att vi skulle vänta tills imorgon, eftersom det här blev första gången som hon åt där själv.
Imorgon lämnar Patrik henne kl 10.00 och hämtar henne 14.00.
Själv så ska jag vara i skolan hela dan.
Jag fick ett meddelande av min klasskamrat Jennie, som skrev att jag skulle gå in på Mdh´s hemsida och sen gå in på våran blackboard för där hade litteraturlistan för nästa kurs kommit upp. HJÄLP säger jag bara, det var hur mycket litteratur som helst. Några utav böckerna har jag redan, har fått lånat utav Kaisa (är så tacksam).
Men jag chansar och skickar iväg ett meddelande till henne från FB om ytterliggare böcker jag behöver.  Vi håller tummarna och hoppas på att hon har möjlighet att låna ut fler böcker till mig.

Jag köpte en bok igår, som jag skrev kostade den över 300kr, förstå då om jag ska behöva köpa 8 böcker till =(
Hoppas, hoppas inte!.

Nu är klockan 14.00 och Annica har varken ringt eller hört av sig via sms.
Igår ringde hon och vi bestämde att hon skulle komma över på en kaffe idag innan hon börjar jobbet klockan 15.00.
Men icke :( Tråkigt när man har ställt in sig på att få främmande och dom sedan inte dyker upp, eller ens ringer och berättar att det har kommit något annat imellan.
Så istället tänker jag ta en sväng med dammsugaren.

Ikväll är det P-möte på dagis, så min pappa kommer hit och sitter barnvakt åt Felicia.

Morfar och Felicia.

Nu hör jag att mammas hjärta har vaknat.!!!



Kommentarer
Postat av: ANNAARVIDSSON!

GUD vad söt! (bebisen alltså!)

2009-09-21 @ 14:52:58
URL: http://humleboris.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-09-22 @ 18:56:19
Postat av: Madeleine

Du är tillagd på min blogg sida nu hoppas det är ok :)

Vi måste ses snart!!

Kram kram

2009-09-22 @ 18:57:28
URL: http://akilliesgirl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0