Härliga söndag.

Hellooo
Den här helgen har jag hunnit träffat mina vänner.!!!
Igår var jag och Sofia på Tuna park, helt otroligt jag köpte ingenting.
vi hängde ett tag inne på Gina, där jag såg både det ena och det andra men orkade bara inte stå och trängas vid provhytterna, då typ hela stan var på tuna park oxå. Istället släpar jag med mig lillsyrran en tisdag kväll dit då det kanske är lite mindre folk där. Så kan man prova i lugn och ro.
Vi gick och satte oss för att fika en liten stund. Där satt vi säkert i 2 timmar, skratta, skojade och hade hur trevligt som helst.
Sofia är som jag en "ung" mamma till Milo snart 1 ½ år. Vi båda har börjat plugga på Mdh heltid, vi har precis skolat in våra småttingar på dagis. Dom bor i radhus precis som vi gör. Ni kan ju tänka er hur mycket vi har och prata om när vi ses.
Sofia hittade ett par grymt snygga skor.

Från Scorett.
Sofia jag räknar med att få se dom på dig i skolan.

Jag var hemma igen vid kl 16.00, och då skulle vi baka något gott, det fick bli Dumle muffins

Nu tog hälften utav dumlen slut innan muffinsarna var färdiga, men dom kunde vi byta ut mot chokladen som fanns i godis påsen i skafferiet.
Det färdiga resultatet blev inte så fint som dom på bilden, men smaken blev nog densamma.
Det blev en tidig kväll igår, somnade innan klockan elva.
Sen sov Felicia till halv 9 imorse så jag vaknade riktigt utvilad och pigg.
Patrik där i mot han mådde inte lika bra när han vaknade, tror att Felicia har smittat honom med sin förskylning, så han fick ligga kvar i sängen medans vi åkte till min morfar som fyllde 77år idag.

Det fick sen bli en lätt lunch för sen skulle jag hem till Camilla och hennes barn på fika. Felicia skulle ändå sova så jag kunde åka dit själv, sååå skönt ibland att få åka och fika utan barn.
Där bjöd dom på jätte god kladdkaka och glass.
Jätte kul att träffa Camilla, vi gick 3 år på högstadiet tillsammans, men det är inte förren nu som vi har börjat träffats och fika.

Helgen har varit jätte rolig, älskar o träffa mina vänner, och imorrn kommer kanske Annica förbi en stund innan hon åker till jobbet.
Felicia ska vara på dagis mellan 10-14.00 imorgon.
Jag måste gå egenom lite litteratur tills på tisdag då ska vi ha en lektion om Läroplanen och barnets perspektiv. Sen har vi Seminarium mellan 10-16.00
Jag har precis beställt en ny bok från Adlibris, kostade bara 319kr, jiippieeeeee.!

Nu ska jag ner och göra kvällsmat sen blir det Söndags mys i soffan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0