Dagis sjukan är här nu.

Idag skulle Felicia vara själv på dagis för första gången, och det var hon i 1 ½ timme, sen ringde dom Patrik och sa att hon hade 38.7 i feber, så det var bara och hämta hem henne. Jag känner mig lite dum så här efteråt, hon hade VERKLIGEN INTE feber i morse när hon vakande, vet att barn kan få det väldigt snabbt men ändå jag tycker det känns jobbigt.
4dagar hann hon gå innan dagissjukan slog till.
Man får räkna med många Vab dagar i år.

Medans Patrik var o hämtade hem lilla sjuklingen var jag och käkade på kina med mina plugg tjejer. Vi firade att tentorna nu var inlämnade och klara. Hoppas, hoppas på att jag blir godkänd. Jag behöver verkligen inte högre betyg, vill bara bli godkänd i allt.
På tisdag är det bara att ta nya tag, då ska vi börja läsa nya böcker och förbereda oss för nästa tenta som ska vara på 9 sidor =(.
Men innan den ska vi ha praktik v.42 på någon skola eller försklola.
Jag sökte till förskolan, vi får reda på vart vi ska vara den 28/9 Spännande =).
Efter vi hade käkat sa vi hej då till Anna som skulle springa in på biblotekter och hämta ut böcker.
Sen gick jag och Jennie och klippte oss.
Dom tog bara topparna men det blev en bra bit ändå, mitt hår var rätt slitet. jag frågade vad dom tog för att färga och slinga håret, det skulle gå på 1300kr.
Nja jag får nog nöja mig med att färga håret själv ett tag nu.

Jag passade på att springa in på bolaget när jag ändå var på stan, vi ska fira ikväll att jag har lämnat in min första tenta, och klarat av dom två första veckorna i skolan.
Nu är det bara 3år och 5 månader kvar!

Tack Patrik för all din hjälp och ditt stöd. Förlåt om jag har morrat lite åt dig

Imorgon ska vi gå på loppis i t-hälla, om Felicia är bättre vill säga. Ska kolla efter några gummistövlar och jacka till Felicia, man behöver ju dubbla uppsättningar av allt nu.
Allt behöver faktiskt inte vara nytt.

Ingen kan tycka att det är snyggt att vara så här smal, ingen! Dom ser ju sjuka ut. Jag tror inte att någon mår så speciellt bra om man ser ut som dom gör.

 
När jag tittar på den här bilden känner jag mig rätt nöjd med den kropp jag har idag.

Nu ska jag gå ner och mysa med min dotter som sitter och tittar på barnprogram i soffan.

P.s ikväll kanske vi vinner 100 000kr i månaden i 25år ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0