....är nu alldeles tom i huvudet....

Idag orkar jag inte skriva något, jag är alldeles för stressad med att få klart tentan vill ha den klar tills på torsdag kväll. Eller senast på Fredag eftermiddag.

Tack för att jag har mina goa klasskompisar Jennie och Anna...det skulle aldrig gå utan er.

Imorn ska jag gå med Felicia till dagis det blir hennes 3 inskolningsdag. Vi ska nog vara ute då med. Patrik var där idag mellan 10-11 och det hade gott hur bra som helst. Felicia hade inte brytt sig ett dugg om vart pappa var.
En utav fröknarna hade satt sig ner på knä och frågat felicia om hon fick en kram, och Felicia kramade så snällt fröken. 
Patrik berättade nu vid kvällsmaten att det hade varit en liten kille på gården som blev ledsen och då hade Felicia gott fram till honom för o krama och trösta.

Resten utav veckan ser typ ut så här:
imorrn till dagis kl 10-11 
Hem käka lunch. Kanske in till stan kring 2 för att möta upp Jennie och stämma av lite med henne kring tentan.
Sen träning på kvällen!.
Torsdag: gå till dagis med Felicia kl 10 vara kvar där och käka lunch med dom andra barnen.
Sen hem och lägga henne, vänta på att P ska komma hem från jobbet, så jag kan ta bilen in till stan och träffa Jennie och förhoppningsvis bli klar med tentan.
Fredag, VET INTE, mer än att det är dax att skrapa triss-lotter.

Kanske, kanske finns det en lucka för att träffa någon vän. 
Anna tex var så läänge sen vi sågs. Vill så gärna hinna träffa henne, kan man inte dela på sig mitt i tu?, 

Just det idag har jag haft ena paret av dom nya glasögonen på mig, lite konsdigt känns det, men det är väl en vanesak precis som allt annat här i världen.

Nu ska jag gosa med min älskade dotter som alldeles snart ska sova.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0