Allt blir inte riktigt som man har tänkt sig.

Jag tittar alltid på Lipstick Jungle efter Måndags träningen kl 21.00. Men igår var det inget varför det?, Det ska väll inte vara uppehåll redan, hösten har ju precis börjat.!
Blevi allafall väldigt besviken.
Skolan idag har varit sååå jobbig.
Dagen började bra, träffade mina goa klasskompisar Anna och Jennie, känns jätte bra att man har hittat några som det klickat med. Vi hade lektion mellan 09:15 till kvart i 12. Hade lite grupparbeten och diskutioner.
Men efter lunchen var jag helt off, vi satte oss i ett grupprum för att prata lite om tentan som ska lämnas in nästa Måndag.
Då kände jag bara hur luften gick ur mig. Jag fattade ingenting och jag kunde inte ta in någonting av vad Jennie och Anna pratade om.
Ville bara åka hem.
Så snäll som Patrik är kom han och hämtade mig så fort Felicia vaknat.
Hemma sen kunde jag få bli arg, förbannad och ledsen, efteråt satte jag mig ner vid köksbordet och kunde skriva ner delar utav tentan, så nu känns det lite bättre. 

Skolan har verkligen tagit upp alla min tid. Tror att jag skulle behöva träffa mina vänner och få ett litet break. Jag vill också kunna vara Eleonor hon som älskar att träffa sina vänner, fika skratta och umgås.
Känner bara att det inte finns någon tid till det.
Jag måste nog ta mig tid, annars kommer jag må dåligt och då kommer det påverka skolan.

Ska nog redan ikväll skicka några sms. =)

Behöver fortfarande köpa en ny väska... ingen som har tips om vart jag kan tänkas hitta en?
Är såå sugen på att shoppa känner jag.
Tog en titt i min garderob i går =(

Den vänstra sidan är min.

Nu är det mesta bara sommar kläder, har några kartonger uppe på garderoben med.
Men som alla ser den måste FYLLAS PÅ.

Syrran kanske du och jag ska ta en sväng, tyvärr kan det bli så att det får vänta till nästa månad.
Jag vet ju att du gillar kläder lika mycket som jag!
Ikväll skulle jag ha gott på Me and I party hos grannen, men det blev tyvärr inte så, vill inte gå in på varför. Tråkigt men det får bli en annangång.

Inatt blir det pappas 4 natt på sjukhuset, om han inte får åka hem imorn åker vi upp och hälsar på honom.
Vi var där i går, det är inte det lättaste att ha med Felicia som absolut inte kan sitt stila mer än 1 minut.
Så besöket blev bara en halvtimme.
Jag funderar på att åka dit själv imorn så jag kan stanna kvar hos honom lite längre.

Pappa!

Kommentarer
Postat av: lillasyster :)

ja köpte en skitsnygg väska idag, :) som ja får plats med datorn i och allt :) säger inte varifrån :O hoppas du blir avundsjuk bara :) men får ta de sen någongång då :) ja får ju massa pengar nu till helgen oxå ;) så ja blir riiiiiiiiiiik :)<3

2009-09-08 @ 23:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0