Vilken härlig känsla så här efteråt

Nu sitter jag i morgonrocken med blött hår som står åt alla håll. Jag har varit och tränat =).
Så jävla skönt och så grymt roligt.
Denna vecka kör dom gratis träning (på gympozz) så kom och kör, jag hänger på!.
Vi var närmare 100st idag,
det var en heldel som var där för första gången. Hoppas dom tyckte det var lika roligt som jag tyckte första gången jag provade, var för flera år sen men nu är jag fast.

Tidigare i dag har jag varit så duktig och pluggat hemifrån i nästan 2 timmar. Först cyklade jag ner till dagis för att lämna Felicia klockan 10.00.

Direkt när jag kommer hem gick jag upp till datorn och satte mig med tentan, var knappt inne på face book.
Kände mig nöjd och glad när Patrik kom hem till lunchen. Han sa det sen i bilen på väg in till stan att det syndes på mig att pluggandet hade gott bra. 

Jag lämnade sedan av Patrik vid hans jobb och åkte vidare in till högskolan, där jag mötte upp Anna och Sofie i datasalen.
När jag sen satt där i skolan var det som att någon tryckte på en knapp och det gick bara inte att plugga som det hade gjort tidigare på förmiddan.
Va sur och arg man blir. 
Jjag fick dit lite iallfall om Lpfö98, så det var inte bortkastad tid av mig och åka in.

Men vid halv 3 insåg jag att det bara var och lägga ner för idag, så då ringde jag till Camilla och frågade vad hon hade för sig.
Hon och tjejerna var på Tuna Park så jag tog bilen dit och mötte upp dom vid H&M. Sen gick vi och letade kläningar till tjejerna, vi hittade 2 jätte söta inne på Lindex som Camilla köpte- bra köp tjejerna kommer bli jätte fina på dopet. 

Sen var det dax o hämta hem Felicia från dagis.
Sen åkte vi och hämtade Patrik.
Vi var inte hemma förren halv 5, då var det i stortsätt dax för kvällsmat. Medans Patrik fixade fisk med coscos gick jag igenom vad vi behöver handlas imorgon (storhandla). Listan blev lång som alltid.

Efter middan åkte jag bort till Ica Maxi för o köpa laxen som dom har i veckans annonsblad. Där möter jag Anna och Fredrik.
Dom har ju börjat ställa fram julpynt, så jag var ju bara tvungen att gå runt och kika på allt fint. Fanns en del prylar som jag nog kommer köpa lite längre fram.

Hemma sen satt jag o myste med Flisan innan hon skulle sova och jag skulle åka till träningen.
Jag hinner byta om på henne och ger henne välling, pussa godnatt och lägger henne o sängen innan jag åkte.

Måste bara säga det igen fan va skönt det känns efter man har tränat. Är dax på Onsdag igen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0