Vad ska elle göra idag?

1. Ska sätta mig och plugga nu när Felicia ska sovamiddag. Tänkte ta lite hjälp utav Patrik. Nu när han är hemma=)

2. Ska åka och kolla på en barnvagn En Brio Race Sulky i eftermiddag. Hoppas, hoppas för vi sålde våran förra veckan.

3. Ska åka och fika hos madde klockan 4 tar med mig Felicia så kan dom små leka lite.

4. Kylskåpet är tomt (kan beror på att lönen kommer imorrn=) ). Men vi har måste ha pålägg och mjölk till frukost imorrn. Sen köper jag något gott tills i kväll. Vi har lånat Wallander Prästen av mamma och pappa som vi tänkte kolla på när Flisan har somnat.

I förmiddags bakade jag choklad muffins och bjöd in mamma och pappa. Muffinsarna blev riktigt goda. Och Felicia höll låda som vanligt.

Nu ska jag lägga lilltösen.

PS fan va jag garvade igår ikväll----- Me like Baksmällan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0