Vad händer idag?

Ska åka till dagis med flisan nu och sen vidare till högskolan, sov skit dåligt inatt, låg och tänkte på utkastet som vi ska ha färdigt till imorrn. Oooo är inte färdig, har inte ens börjat mede inledningen, ibland undrar man om det här var/ är något för mig, kommer jag att klara det här?, vi har inte ens fått svar på första tentan, och så sitter vi och skriver på tenta 2 redan.
Ringde syrran precis o frågade om vi skulle åka till tuna ieftermiddag, hon skulle höra av sig så fort hon viste när träningen började. Jag håller tummarna för ett vi kan åka dit.

Klockan är nu kvart över sex, Felicia har precis badat, när jag kom till dagis idag klockan 4 för att hämta henne visade det sig att hon hade gräddfil i hela håret, det hade tydligen varit grönsaker med dipp till mellis. Men nu är hon ren och fin igen.
Nu sitter jag och väntar på att Sofie ska komma över så jag kan göra min del av exa1 på tentan. Jag ska ge respons på hennes tenta utkast.
För att göra det lite roligare så bjuder jag på glass med choklad sås =). 
Det blev inge tuna park idag, syrran började träna redan klockan 18.00
Jag får springa ner till Gina imorgon efter skolan, kan fråga om Sofie och gänget har lust att följa med mig ner.
Några utav de här tröjorna ska jag köpa imorgon!!
https://www.ginatricot.com/#/collection


Det är såå tomt här hemma nu när Patrik är på utbildning i Linköping.
Får se jag kanske ska överraska honom med något imorgon när han kommer hem! =)



Kommentarer
Postat av: Sofie

Så tråkigt att det inte blev något igår, men kaffe och glass får vi lov att ta en annan dag :)



Tack för ert stöd idag, förstår inte att jag måste vara så känslig.



Hoppas pajen blev god att ni får en underbar kväll!

Ses på torsdag.



Kram

2009-10-06 @ 22:55:53
Postat av: elle

Vem skulle inte vara känslig i de läget. Hoppas du mår bättre idag. Idag blir det en lugn dag hemma utan böcker, tänkte bara kika om jag fått mail från VFU´n kram!!!

2009-10-07 @ 08:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0