Tar 1 glasvin innan vi ska bort

Sitter och smuttar på ett glas rött, innan vi ska bort till grannarna på middag. Ska bli jätte roligt, och det kommer med säkerhet bli en jätte trevlig kväll.
Idag har jag varit och köpt höst blommor till framsidan, fick bli 3 ljung och två små gröna träd (vet ej vad dom heter), är ingen hejjare på blommer men försöker iallafall. Blev riktigt nöjd med framsidan i somras.
 

Skrev ingenting igår så tänkte bara berätta lite vad jag hade för mig.
Vi var i V-ås med klassen på en föreläsning om mobbning, var jätte, jätte intresant samtidigt som det är ett väldigt laddat ämne att prata om. Fruktansvär vad vissa får gå egenom i skolan, dom som mobbar är ju inte riktigt kloka.
Som mamma tänker man på sitt eget barn, tänk om Felicia skulle bli mobbad, eller tänk om hon skulle vara en som mobbade. Den dagen den sorgen, vi ska iallafall göra allt i vår makt för att hon ska få en bra uppväxt och att hon ska känna sig trygg i sig själv.
Jag passade oxå på att shoppa lite, blev en 2 tröjor på Gina och en par byxor från Vila.
Byxorna har jag på mig nu är riktigt nöjd.

Får återkomma imorrn

Nu måste vi kila, botten upp =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0