Tack

Tack Madelen för en trevlig fika idag. Nog för att vi blir avbrutna varannan minut av kidsen. Men va söta dom var när vi skulle fara hemåt.
Kom ni ner till stan?, hoppas det gick bra med, du vet vad....;=) Du gör helt rätt.

Ikväll fick det bli hemma gjord räkpizza. Det är så lätt o bara slänga ihop. Den mumsade vi i oss framför tv´n till Top Model, kanske inte så trevligt o smälla i sig pizza medans man tittar på dom där snygga och smala tjejerna. Banta får jag göra i mitt nästa liv, för det är något jag verkar vara urusel på att göra. Vi har kört Gi perioder men då tappar man 2-3 kilon sen orkar man inte mer. Tackar vet jag o amma för då rasar kilona kan jag lova.

Det blev ingen ny vagn idag heller, den vi var och tittade på var inte alls lika fin i verkligheten som på bilden. Det får nog bli en ny från Barnenshus istället. För på Baby Proffsen handlar jag aldrig mer. Dom är så j-vla rent ut sagt otrevliga där.

 Vi kollade på nya Wallander filmen nyss och det tyckte vi inte var så bra.

Nu hör jag att Patrik ligger i sängen o snarkar, kanske är dax o släcka lampan och gå o lägga sig då. Fast jag tror jag smiter in i Majas rum inatt för Patrik är rätt så förskyld och då snarkar han så taket nästan lyfter och jag behöver min "skönhetssömn" .

Bye Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0