Söndag

Visst är söndagar helt underbara, man går runt i mysbyxor, inge smink, håret åt alla håll och kanter, men varför?, jo för att man kan!. Sen väntar ju en hel vecka med tidiga morrnar då man måste fixa håret, sminka sig, välja kläder, skor, glasögon, eller linser?..etc
Idag hjälpte Patrik mig med tentan.
Först var vi och lämnade Felicia hos mamma och pappa kan vara skönt med lite lugn och ro medans man pluggar.
Visst är han helt underbar som vill hjälpa mig igenom det här helvetet....
Mina klasskamrater Jennie, Anna, Sofie och Sandra sågs igår på Mdh för att hjälpa varandra. Tyvärr så kunde inte jag komma, vi hade bestämt oss för att höst städa hela den här helgen =(.
Senare på eftermiddan får jag ett sms av Jennie, där hon skriver att dom bestämt sig för att gå ut tillsammans på kvällen. Blev jätte ledsen, hade sååå gärna velat vara med!, men vi var bort bjudna till grannarna på middag.
Men jag fick jätte goa sms av dom under kvällen, där dom skrev att dom saknade mig, och att bara måste vara med nästa gång.
Jag lär få höra allt imorrn när vi ses kl 10.15

Imorgon åker Patrik till Linlöping med jobbet och kommer inte hem förren på Tisfag kväll klockan 18.00 =( Hur ska det gå?, jag var aldrig sovit själv i huset eller i lägenheten, kommer kännas jätte tomt och konsdigt. Felicia får lov att sova inne hos mig imorrn.
Någon som har lust att hålla mig och Felicia sällskap imorrn eftermiddag?.

Jag har glömt att berätta att vi vann i fredags på trisslotterna. Hade 7 stycken, och vi vann på 4!. Kanske inte miljonen, men 175kr :).


Syrran du måste följa med mig till stan imorrn eller på Tisdag behöver lämna tillbaka två tröjer på Gina, Och hitta något annat för dom pengarna =).


Lillstrumpan somnade som en stock ikväll, precis som på den här bilden


Kommentarer
Postat av: elisabeth :)

jag vet inte riktigt när jag har tid .. men jag tycker inte om nya designen :O väldigt mkt mörkare :) hellre den förra :)

2009-10-04 @ 23:20:06
Postat av: elle

Hör av dig när du vet när din träning börjar, vill shoppa! Ska byta igen.

2009-10-05 @ 09:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0