Snälla hjälp mig.

Är hemma med en förskyld liten skrutta. Vi hoppas att hon kan gå till dagis imorrn igen har såå mycket i skolan nu så jag kan bara inte vara hemma, får panik!.

Känner mig rätt förskyld själv och det är helt omöjligt för mig och bli sjuk nu, får bli hög på alvedon för det finns inte på världskartan att jag kan ligga hemma i sängen.
Har redan hoppat över träningen 2 dagar för att kroppen ska kunna hämta sig lite.

Nu måste jag sätta mig och plugga för Felicia sover så det är bara att passa på. Måste ta alla tillfällen som finns tenta 2 ska vara inlämnad nästa fredag.

Tar två alvedon nu och ska dricka liter med vatten, så kanske jag kan förstå hälften utav vad jag läser idag.
Sen kommer Sofie hit klockan kvart över 1 så ska vi hjälpa varandra. Blir alltid lite lättare med en vän vid sin sida.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0