Sitter i skolan

Nu sitter jag i skolan i en utav deras datasalar med Sofie. Jag har precis skrivit ut mitt personliga brev till klok och så har jag skrivit en liten presentation om mig själv till Skeppets förskola som jag ska börja på imorrn.
Så jag kan med gott samvete sitta här en stund medans Sofie skriver klart sitt. 
För ikväll är jag inte hemma, klockan halv 6 kommer Anna med bilen och hämtar upp mig Patrik och Kribbe, så åker vi upp till globen för att se Greeen Day.
Ska bli roligt, fast jag har inte lyssnat ett dugg på deras senaste skiva, så jag hoppas på att dom ska spela låtar från deras gamla skiva. Som jag tycker är grym!.
De tokiga är bara att vi kommer komma hem så himla sent i natt, räknar med att det blir kring 01.00. Sen så ska jag vara pigg och glad på Måndag morron klockan halv 10. Vet inte hur länge jag ska vara på förskolan imorrn. Hinner kanske hem någon timme, sen ska jag iväg på Apt-mötet mellan halv 6 och halv 8. Kommer somna som ett litet barn sen.

Ni som läste igår kväll vet ju att jag skulle försöka smyga med en film ner till Patrik efter fotbollen. Vilken tur jag hade för han kunde tänka sig o se Offside, med Jonas Karlsson, som desutom är en jävligt bra skådig och rätt snygg ;).
Om ni inte har sett den så gör de.

Nej nu ska jag ta och åka hem till familjen!
Hej då
återkommer imorgon kväll igen.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0