plugga....

Det var jätte roligt att träffa tjejerna igen. Tänk att bara på en vecka hann man sakna dom. Hur ska det då gå i November då vi har 2 veckor vfu.

Dom kom klockan 10 och då blev det rundvandring i huset. Sen tog vi och gjorde ordning kaffe och bullar.
Nu ville alla höra hur det hade varit på allas vfu platser.
Vi käkade sen tacos kollade film och snackade.
Vi pratade om skolan me men inte så långa stunder.
Alla kände likadant med att man nu har kommit av sig lite när det gäller pluggandet.
Tillsammans ska vi hjälpa varandra o komma igång igen.
Jag läste faktiskt 1 kapitel som vi ska läst till imorrgon när dom hade gott hem tror till och med att jag hittade saker som blir bra att skriva i tentan sen.

Felicia börjar nu bli bättre, febern är nästan borta och hon har börjat äta igen. Patrik ska vara hemma imorgon och sen håller vi tummarna för att hon kan gå till dagis på Onsdag igen.

Kanske, kanske har vi ett par som vill köpa våran Emmaljunga vagn. Jag håller nu på att tvätta och göra i ordning den dom kommer imorgon klockan 16.30 och kollar på den. Hoppas, hoppas, hoppas vi vill ha 2000kr för den. Den kostar ju 7000 nypris så det är ett kanon pris tycker jag.

Vad sägs om att kolla på P.s. Iove you ikväll Någon som har sätt den??
Tjejerna sa att man gråter till den vilken tur då att jag inte har något mascara på mig.

i Torsdags innan hon blev sjuk. Mamma jag tänkte gå ut nu.

Mamma sa att jag inte fick gå ut såhär.

Men inne sa hon ingenting om!



Kommentarer
Postat av: sa

jaaa vi måste se ps i love you

2009-10-21 @ 13:39:20
URL: http://sandritaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0