Imorrn kommer tjejerna

Imorgon klockan 10.00 kommer tjejerna hit.
Då blir det o snacka vfu, ska bli skit skoj och höra hur dom andra har haft det.
Jag var precis och köpte köttfärs och taco krydda för vi ska käka tacos tillsammans.
Sen blir det baksmällan!
Skulle ha bakat något till fikat imorrn men orkar inte det nu när Flisan inte riktigt är bra än, så det får bli glass och bullar från frysen.

Felicia blir hemma med hos brudar imorrn vill att hon ska ha 1 feberfri dag
då hon käkar som vanligt och leker som vanligt innan jag släpper iväg henne till dagis igen.
Finns ju dom stackars barn som får gå alldeles för tidigt till dagis.

Min mamma kom hem från Ullared igår natt så idag var hon här med en hel påse full med kläder till felicia. En helt ny garderob blev det tack, tack (mamma) / (mormor).

Nu måste jag städa lite de måste ju vara fint när gästerna kommer.....

Sen ska jag laga räk och kräftpaj
och SJÄLVKLART ska vi kolla på

                                                                                                                                                                                                                                                                       webbTV  
Ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0