Ikväll blir det fest

Tjena

ikväll så blir det fest hos Anna. Jag har hittat någon som har samma dåliga humor som mig. När hon och jag sätter igång så skrattar vi tills vi gråter. Igår när vi var på kina resturangen fick vi ett sånt där skrattanfall. Det gick bara inte o sluta. Och stackars Jennie och Sandra som sitter mitt emot oss, visste tillslut inte vart de skulle ta vägen. Kina är ju inte direkt känt för o vara stort eller speciellt luftigt snarare stvärt om.

Dagens humör: Trött men kommer nog snart igång
Kvällens planer: Fest hemma hos Anna
Dagens kändis: Heidi Klum
 Heidi Klum bär galna kontaktlinser!

Dagens låt: http://www.youtube.com/watch?v=jEbc48xe20I&feature=player_embedded
Dagens nedräkning: Om 4 timmar är jag sminkad och klar för fest.
Dagens smink och hår: Som jag ser ut nu så går jag inte utanför dörren
Dagens väder: Helt okej.

Fan va jag har varit sugen på och åkt till Tuna park idag för o köpa mig något snyggt. Nu har jag inte gjort det, och det var nog ett smart drag av mig när jag känner det där suget av att få shoppa, något så brukar det bli så att jag kommer hem med något halv snyggt plagg bara för att jag minsann ska köpa något visst är det typiskt, känner ni egen er?. Sen finns det de gånger som man går på stan för att shoppa och då hittar man minsan ingenting.
Jag fick iallfall med min familjen till Barnenshus så nu har vi köpt en ny vagn till Felicia, skit bra pris den kostade 2300kr men de hade ett extraq erbjudande på just den vagnen så vi fick den för 1495. Det var ett klipp och jag bara måste köpa den. Ska ta med den till Mamma och Pappa nu på eftermiddan när jag ska lämna Felicia som ska få sova där i natt då både jag och Patrik ska festa. Tyvärr så ska vi festa på varsitt håll. Han har sin grabbkväll ikväll och jag har blivit bjuden till Anna min klasskompis på inflyttningsfest/ middag vi blir en 15 stycken. Ska bli jätte roligt o få träffa hennes vänner.

Fan va jag är sur för att jag inte köpte dom där skorna på Din sko i Tisdags för nu har jag INTE att ha på mig FAN. Kan man gå barfota?....Jag har heller inte bestämt mig för vad jag ska ha på mig ikväll. Det ända jag vet är att syrran ska fixa håret på mig, hon har typ alla olika sorter hårtänger så något fint ska vi väll kunna hitta på.

Ooo ni skulle ha sätt vad söt Felicia var i idag på förmiddan, då gick hon och hämtade Patriks gitarr och gick o satte sig på mattan i hennes rum och ville att Patrik skulle spela för henne. Så gulligt, hann inte hämta kameran. Inte omöljigt om hon kommer gilla musik och eller börjar spela något instrument nu när hennes pappa älskar o spela och sjunga.

Nu måste jag börja packa Felicias väska som hon ska ha med sig till mormor och morfar.
  


http://www.youtube.com/watch?v=VBIpHNqz49g&feature=related


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0