Höst promenad

Jag har haft en riktigt tråkig dag hittills. Så jag bestämde mig för att ta en promenad bort till dagis för att hämta hem mitt lilla charmtroll.
När jag kom till dagis så hade hon ingen lust att följa med mig hem. Men med lite mamma trix så fick jag med henne hem.
Hoppas hon vill gå hela vägen hem nu!.


En mycket nöjd Felicia på väg hem från dagis.
Jag glömde ta med cykel hjälmen hem, men hon ville så gärna gå och bära på den.


Vi stannade till för att plocka lite löv.

Allt gick jätte bra, hon gick hela vägen, och det tog en halvtimme, med alla stop vi gjorde på vägen.

Det här var absolut det roligaste hittills idag=).
Snart kommer pappa hem me!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jättefina höstbilder på tösabiten och dig! Kram

2009-10-07 @ 23:13:11
URL: http://cemoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0