Har hemma studier idag, va fint det lät ;)

Cyklade iväg till dagis med Felicia vid 10.00, hon blir lika glad varje gång jag säger att vi ska åka till dagis. Idag råkade jag säga det lite för tidigt, så hon fick stå vid grinden och skrika en stund. Sen är det ju ett helt företag o få på henne alla kläder som måste sättas på när det börjar bli kallt. Det är kofta, vantar överdragsbyxor, halsduk, jacka, mössa, och stövlarna. Blir lika svättig varje morgon.
Det lär bli ännu mer sätta på och ta av kläder nästa vecka, då jag ska ut på min partner skola. Jag vet inte än vilken ålder barnen är i. Har jag tur så blir det inte de allra minsta barnen, skulle bli glad om jag hamnade hos 4-6åringarna.
I mailet som jag fick av min handledare stod det att jag ska vara på plats klockan halv 10. Tack och lov för det, då vi är uppe i globen på Söndag kväll och kollar på Green Day, och inte är hemma förren tidigast halv 1.

Igår lämnade vi in vårat utkast till Ove, hur skönt kändes inte det!. Fick godkänt och han hade inget att tilllägga mer än att det såg bra ut och var under arbete. Vi är en jätte bra grupp tjejer så det gör allt mycket enklare. Efter våra betyg på utkastet (ska tillägga att ALLA blev godkända i våran grupp).
Gick vi till Retro och lunchade, betalade bara 52 kr för dagens med sallad och dryck till. Bra pris, fördelen när man är student är att dagens alltid blir billigare.
Efter en sådär 1 ½ timme vinkar vi hej då till Sofie som inte har det så lätt just nu. Vi tänker på dig och du var jätte duktig som kunde ta dig till skolan fast att du hade tillbringat flera timmar på akuten natten innan. Jag Sandra och Jennie gick bort till Gina så jag kunde byta två tröjor jag köpt i V-ås, gick sedan ut från affären nöjd med mina nya köp =).

 https://www.ginatricot.com/#/product/27202900
https://www.ginatricot.com/#/product/26521440

Dagens humör: rastlös
Dagens planer: Plugga, käka gårdagens Taco paj, tvätta och träna.
Dagens kändis: .....

Dagens serie: Brukar inte finnas något o se på Onsdag, så det får nog bli tv sappande
Dagens låt:  http://open.spotify.com/track/59wpu37k02o2UGZIPpcSPd
Dagens nedräkning: 3 ½ timme sen hämta hem charm trollet
Dagens smink och hår: Sminkad med glasögona på, och håret i en toffs
Dagens väder En fin höstdag


Har såååå tråkigt men ska snart sätta mig och läsa dubbelloggen tills imorrn, då blir det genast mycket roligare här hemma.
Först ska jag hänga tvätt och slänga in en ny maskin.

Vad ska ni andra göra idag?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0