FREDAG

FREDAG JIPPIE!

Dagens humör:
Strålande.
Dagens planer: Dricka två glas rött framför Idol
Dagens kändishttp://www.youtube.com/watch?v=7SU-dhIOLbQ&feature=player_embedded#

 
Dagens serie: Idol 10 fredagar framåt...
Dagens låt:  http://open.spotify.com/track/2VYpvo1M90q3zPmuajPsfm
Dagens nedräkning: 21 timmar kvar sen Body Attack på Gympozz. Ett pass jag älskar att gå på och DU borde prova det!
Dagens smink och hår: Sminkad med brun ögonskugga, håret uppsatt i toffs.
Dagens väder:  Har varit en jätte härlig höst dag, solen skiner!. 

Hur funkar kroppen egentligen?. Felicia vaknade klockan 06.15 imorse av en dröm (tror jag) hon var iallafall jätte ledsen, det brukar bara vara o stryka henne över ryggen några gånger sen så somnar hon om. Men inte nu så fort jag slutade och försökte smyga ut ur hennes rum, så ryckte hon till och började gråta igen.
Jag vet också med mig att Felicia har jätte svårt att sova inne hos oss, hon sover bäst själv. Men jag ville verkligen inte gå upp klockan 06.00 så jag tar med henne in till oss och hoppas på ett mirakel.
De kunde jag ju tro, inte somnade Felicia om. Hon vred och vände på sig. Klockan sju var det bara att acceptera fakta: Hon vill gå upp =(.
Klockan tjugo över 8 kommer Patrik hem med bilen för att köra flisan till dagis och mig till skolan.
Idag var jag på en föreläsning som heter KLOK.
En jätte bra och viktig föreläsning, för oss som pluggar. Rekomenderar jag starkt till er som ska börja plugga eller till er som pluggart gå på klok.
Jag måste dikta ihop en text tills på Söndag om mig själv och varför jag har valt att plugga L-programmet en uppgift vi fick.
Var iallafall jätte trött i skolan men nu är jag pigg....borde det inte vara tvärt om? Skapligt pigg på förmiddan och helt död nu?.

Efter lektionen möte jag upp Patrik, vi hade bestämde oss för att käka lunch ihop. (Blev som en liten date ;). Sen åkte jag vidare till Camilla för en kaffe och lite tjej snack. Camilla du gör helt rätt i att plugga till våren, önskar dig all lycka.

Härliga Fredag.... 7 nya Triss låter =). Om en timme så smäller det....?-00000 kr

Käket väntar nu så säger heeeej dåååå hörs imorrn.

Får inte glömma, imorrn ska hela familjen åka till tuna för att köpa nya kläder till Felicia. Vi får se hur länge Patrik kommer orka! Jag säger högst 1½ timme och då tar jag i=).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0