Fredag = Mys med med familjen

Imorrse kom Patrik in med Felicia tjugo i 8, nja lagom trött vare jag så det var inte några större problem och gå upp. Då Felicia aldrig vill ligga och mysa på morrgonen om hon redan har piggnat till i sin egen säng. Oftast ligger hon gärna kvar i sin säng och morrnar sig lite innan hon roppar på oss.

Jag tog mig upp och ner för att göra ordning frukost. Brukar försöka hålla de tider som dom äter på dagis och frukost käkar dom klockan 8.00. 

Matglad liten tjej. Här gröt och smörgås med smör och leverpastej som hon redan har käkat upp.

Nu ska vi gå och göra oss ordning så Felicia kommer till favo stället dagis!

Sen kommer min pluggkompis / vän Anna hit och tar en kaffe innan vi åker in till skolan. Jag blev inte klar med tentan igår, men det vet ni väll redan. Ska ändå in och fixa lite, man är aldrig ledig när man pluggar, finns alltid saker o göra. Kanske bli de lunch på stan sen, Anna jag och Jennie pratade om det tidigare i vecka.

Sen måste vi göra oss av med Anna så vi kan gå och köpa någon inflyttningspresent till henne.

Hörs senare i kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0