Fredag....

När det är sånt här dåligt väder ute vill man knappt gå ut så vad kan man göra istället som är roligt?. Jo titta på det här!!!

http://www.youtube.com/watch?v=dzhpQF9Cz9k


Fick MVG på praktiken idag.
Ikväll ska vi skrapa trisslotter.
Ikväll ska vi kolla på Idol.
Ikväll blir det gott gott, vad? vet jag inte riktigt än.


*Nyft* Igår smsáde Camilla och frågade om vi skulle ta en fika på stan, och det kunde jag inte då jag var på praktiken.
Idag smsáde Madelene och frågade om vi skulle ta en fika på stan vilket jag ej kunde.
Blir så ledsen när mina vänner kan så kan oftast inte jag och när jag kan så kan oftast inte dom. Skulle man kunna dela på sig så skulle jag lätt göra det.

Ska nu motvilligt ta mig ut i regnet och hämta hem Felicia från dagis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0