Förskyld

Hej
Mitt huvud är såååååå här stort sån grym huvudverk
Felicia har smittat mig
hur fan ska jag kunna plugga idag tro? =(.
Har inte kommit någonstans på tentan.

Måste iallafall in till skolan och skriva ut ten1 och skriva ut två andra viktiga papper som kan hjälpa mig med den här tentan.

Igår kom Sofie och Jennie hit efter skolan, så kunde vi plugga lite tillsammans.
Jag hade redan skrivit lite under förmiddan men som visade sig senare på kvällen var helt meningslöst. Det var bara och radera bort.
Så nu är jag tillbaks på ruta ett igen.

Gud va mycket skit snack det blir om tentan hela tiden, SORRY ska försöka bättre mig men har inget liv just nu!



Nu måste jag och Felicia gå ner och käka lite frukost.
Återkommer!





Kommentarer
Postat av: jennie

förstår precis vad du menar :P

2009-10-23 @ 15:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0