Fredag

Dagens humör: Efter ha ätit en god lunch på kina med Patrik, kändes resten av dan riktigt bra.
Kvällens planer: Skrapa 4 triss lotter och titta på idol. Tyvärr utan ett glas vin, glömde bolaget idag =(
Dagens kändis: Agnes Det går riktigt bra för henne i utlandet nu, jätte kul tycker jag.
Agnes Carlsson vid inspelningen av sin första utländska musi
Dagens serie:
 Idol och Cirkus Möller
Dagens låt: http://www.youtube.com/watch?v=jEbc48xe20I&feature=player_embedded
Dagens nedräkning: Om 4 timmar ligger barnen i sängen och jag sitter i mys kläderna framför tv´n =), det enda som då saknas är en stor godis påse.
Dagens smink och hår: Tog mig faktiskt tid och gjorde mig iordning imorse. Vissa dagar är det roligare en andra. 
Dagens väder: Helt okej.

Vill börja med o säga till Sofie min klasskompis att sorry om det blev lite tokigt tidigare idag på klok. Hoppas det är lugnt när vi ses nästa vecka.
På lunchen mötte jag upp Patrik så gick vi till Kina. Att man aldrig lär sig hur mycket folk det faktiskt alltid är där. Vi fick iallafall ett bord tillslut.

Av någon anledning blir det alltid så stressigt för mig. Sprang bort till högskolan igen vid 1 tiden. Där mötte jag upp klasskompisarna för att göra en inlämnings uppgift till klok. Det var förresten våran sista klok lektionen idag så nu får jag ytterliggare 3 poäng =).

Måste bara berätta att igår när vi satt och käkade kvällsmat pekar Felicia på frysen och säger glass =).
Efter hon börjat på dagis bara sprutar det ut ord ur munnen på henne. Klocka sko, strumpa, vovve, katten, skål, bajs, majs, glass, tack, hejdå, mamma, pappa, morfar, jacka, tavla listan börjar bli riktigt lång nu.




Gud vad jag saknar mina vänner, känns som jag aldrig hinner träffa dom längre.  Det ända jag pratar om just nu är skolan och så vill jag absolut inte att det ska vara.
Jag måste verkligen ta mig tid att träffa dom.
Mår så otroligt mycket bättre efter jag har fikat och fått snacka massa skit med tjejerna. Det ger mig ny energi till att orka göra annat som till exempel plugga.

Ska nog skicka iväg några sms ikväll.

Nu är det snart dax för kvällsmat kanske är det bäst att gå ner och hjälpa till






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0