1 dag hemma hos oss


Det blev Michael Jacksson teama igår. Vissa var bra andra inte alls.
Asså jag fattar inte varför den här mannen får vara kvar... han sjunger ju skit dåligt. Är det någon mer som håller med mig?


Me like Tove, sen kanske hon inte valde den bästa låten igår kväll, men hon är skit snygg, cool och hon kan sjunga. Go Tove!!

När jag och Felicia kom hem igår dyngsura efter ha cyklat fram och tillbaka till dagis, tyckte jag att hon verkade lite seg och inte lika sprallig som vanligt så jag tog tempen och mycket riktigt hon hade 39graders feber.
Hon fick nappen och ja la henne en stund. Hon vaknade inte förren 2 timmar senare, då med 39.8 i feber =(.
Det blev alvedon och sitta i mamma och pappas knä resten av kvällen.
Efter halva idol somnade hon så skönt i patriks famn. När dom somnar så där mysigt hos en vill man nästan inte släppa dom för att det är så mysigt.

Men vi la henne och förväntade oss att få vara vakna i omgångar under natten.
Men det behövdes aldrig hon sov hela natten.
Jag hade svårt o sova istället när man inte riktigt kommer till ro ligger man o tänker på massa underliga saker och lyssnar på alla konstiga ljud, ett konstigt / jobbigt ljud är när Patrik snarkar då kan jag bara inte sova!.
så då gick vi o la henne.

Idag har Felicias gudfar Johan varit på besök. Han och Patrik håller på att planera inför deras grabbkväll näst, nästa helg.
Som jag tror kommer bli grymt party.
Själv ska jag hem till klasskompisen Anna på fest =>).

Efter ha tvättat 3 maskiner tvätt idag, kände jag för att göra något annat fick bli en tur till växtriket


Rätt nöjd med resultatet.
Ett stort plus var att hela familjen var med!.

Nu ska jag åka och köpa pizza till familjen, pappa och syrran kommer över ibland orkar man inte ställa sig vid spisen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0