Tja

KappAhl presenterar Vintage Stories

 "Gillar du den romantiska stilen men vill fortfarande klä dig med en modern touch?" Den 19/10 släpps nämligen KappAhls kollektion vid namn "Vintage Stories". "Detta är bara en försmak på vad som komma skall! Jag ska definitivt kolla in KappAhl på måndag!" Är kollektionen något för dig?

Idag var det min näst sista dag på vfun men ska tillbaka dit v.48,49.

Nu sitter Patrik och Felicia och spelar trummor, ska hon bli som sin far? älska musik.



Patriks gamla band


Patrik på turne i Tyskland.

Vi får väl se vems fotspår hon väljer att gå i.... Hon kan lika gärna bli simmare som sin mamma =). Jag kommer iallafall sätta henne i simskola när hon fyller 5 år. Att kunna simma och inte vara "rädd" för vattnet anser jag vara mycket viktigt.

Idag skickade jag ett vykort till de par som hittade min väska i förgår. Är så oerhört tacksam att dom tog hand om den och hörde av sig till mig så fort dom kunde.

Dagens humör: Har pendlat upp och ner. Just nu är det bra.
Kvällens planer: Lyxfällan, och inlåst
Dagens kändis:
Dagens serie:
 Lyxfällan
Dagens låt:  http://www.youtube.com/watch?v=B5Dc14h_3W0&feature=related
Dagens nedräkning: Om 4 dagar kommer mina klass kompisar Anna, Jennie, Sofie, Sandra och Malin hit. Vi ska käka tacos och titta på filmen baksmällan. Och så ska vi berätta för varandra om hur våra vfu platser har varit. Ska bli spännande och höra hur alla har haft det.
Dagens smink och hår:  Lite smink på förskolan behöver man ingen make up precis. Håret uppsatt i en fläta.
Dagens väder: Kallt men ändå rätt solig höstdag.



Kommentarer
Postat av: Gissa det du

Äntligen nå vackert att titta på i bloggen :)

2009-10-17 @ 10:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0