Tja

Nu borde jag egentligen sova, ska gå upp kvart i 7 imorrn för o ta tåget till V-ås kl 07.52. Vi ska på en föreläsning om mobbning, kommer nog bli en rolig föreläsning. När vi ändå är i V-ås tänkte vi, jag, Anna, Jennie, Sofie, Sandra och Malin stanna kvar på stan och käka lite lunch, springa in i en affär eller två.
Såg en jätte fint stickad tröja på Gina idag som jag kanske kommer köpa imorrn;).

Ikväll har Patrik vart ett jätte stöd i mitt skrivande av tent2.
Blä, för skolan just nu, fast det är jätte roligt att gå till skolan varje morgon, för tjejerna i klassen är så goa och vi har så otroligt kul ihop.

Hur många såg på okyldigt dömd igår?, det gjorde jag, MUMS för Michael P han är ju bara för läcker.
Stod i tidningen i veckan att han inte skulle vara med lika mycket i dom här avsnitten =(.

Idag var vi på sko punkten och köpte skor till Felicia, fan va det var svårt att INTE köpa några skor till mig själv.
Man vill ju alltid ha nya skor  det finns riktigt schyssta skor här och var. Men Patrik har rätt, om jag bara tittar i min garderob bland skorna så räcker det med dom jag har...... iallafall för det här året.

Jag måste bli bättre på att skriva lite mer här i bloggen, men som det är just nu så hinner jag inte göra det, nu är klockan redan halv 11 och jag borde ha sovit för en halvtimme sen. Så bye bye

Kroatien-07
Patrik, pappa, jag och syrran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0