beslutsångest

Idag har jag och lillsyrran varit på stan och inspireras av årets höstmode. Det finns en hel del fina tröjor och tunikor som jag mer än gärna skulle vilja hänga in i min garderob.
Vi tog även en titt inne på din sko och hittade var sitt par skor.  
Syrrans skor

 
Mina skor.

Som jag nu så gärna vill köpa. Dom var nersatta från 1000 till 699kr. 
Men jag tycker ändå att dom är lite för dyra för jag har ju fler par skor hemma. Jag la undan ett par, och tog den här bilden för o visa Patrik och höra vad han tycker om dom.
Nu tror jag inte att jag kommer köpa dom imorrn. Men jag kommer hålla ett öga på dom, dom kanske sänker priset ytterligare lite till.
Vad tycker ni, är dom värda 700kr?

Vi hann gå igenom Monki, Vero Moda och Gina. Provade 1 grå kofta inne på Veromoda och två par tröjor inne på Monki. Gillade den gråa Koftan bäst.
Sen satte vi oss för o fika en stund. Var sin coca cola blev det och syrran slog till på en kladdkaka me. Jag försöker hålla mig ifrån kaffe bröd just nu. Ibland går det och i bland inte. Orkar inte vara stenhård men försöker ändå tänka mig lite för.

 

Efter våran lilla tripp på stan åkte jag vidare till Willys för o handla. Blev näst intill en storhandling, fattas bara lite kött, köttfärs och kyckling.
Efttersom Felicia skulle sluta klockan 16.00 och jag var på Willys kl 14:55 blev det lite stressigt. Men eftersom jag jobbar på Willys ute i Folkesta så har jag koll på vart alla olika varor tillhör för grupper.
Jag stressade runt och hann ändå stanna och pratade med flerar utav mina gamla arbetskamrater som nu har bytt från folkesta till det här nya Willys.
( blir lite avis på dom)

Klockan tio i 4 var jag ute vid bilen igen och brummade iväg till dagis.

Nu är klockan redan halv 6 och vi ska snart äta. Jag och Felicia ska käka keso kaka och Patrik tar lite coscos som blev över från igår kväll med några kassler skivor till.

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll allesammans.

Själv så måste jag sätta mig och plugga efter kvällsmaten då jag bara hann plugga i 2 timmar på förmiddan.


Kommentarer
Postat av: jennie

vad är skorna gjorda i för material??

2009-10-27 @ 18:58:06
Postat av: Elle

skinn!, eller om det var gummi..=).

2009-10-27 @ 21:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0