Vilken bra dag

Först för att jag fick VG på min hemtenta! Skön känsla o börja dagen med måste jag säga. Sen tog vi en sväng till badhuset. Var nästan inge folk alls var där vid halv tio Bästa tiden!. Emma va snäll du var kram på dig.

Felicia hade jätte roligt. Tyckte inte om o vara i den lilla poolen dock (men där är det ju 100grader) Så vi hängde vid kanten






När vi kom hem så somnade hon som en liten stock.

Bjöd över mamma och pappa på fika och då fick jag och Patrik varsin blomma. Jag för att jag fick VG på tentan, och Patrik för att han har varit så snäll och hjälpt mig, och kramat mig dom gångerna jag var blivit arg och ledsen.

Var till Tuna park med Felicia på eftermiddan medans patrik bastade. Då inhandlade jag inbjudningskorten =)

Så nu blir det o dikta ihop något bra.

Trevlig kväll på er.


Kommentarer
Postat av: marlene

Vad mysigt ni verkat ha det. =) Så stor Felicia är nu, skruttan. Den där båten är Villemos favorit, hehe.

2009-11-23 @ 19:51:17
URL: http://lanilo.blogspot.com/
Postat av: elle

Ja hon växer så det knakar. Willemo me ser jag. Va roligt att du hade en blogg... Då kommer dina läsarsiffror stiga från och med idag;).

Hur har ni haft de? Håller dom sig friska, hur är det på jobbet? kram

2009-11-23 @ 22:07:04
URL: http://elleohlsson.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0