Var tvungen att ta till knark...

Jag blev tvungen att åka förbi godis land efter jag hade kört Patrik till jobbet efter lunch (han var hemma och käkade). Kanske det hjälper mig att hålla igång några timmar till. Har setat med böckerna enda sen klockan 09.00 idag. Något måste ha fastnat. Det som är så svårt är ju att man inte har någon annong om vad han kommer ta med på tentan imorn. Så man är ju tvungen att plugga in allt. Sen blir det säkert så att det som jag nu lär mig bäst är säkert sånt som knappt ger några poäng på tentan. (har alltid otur) med sånt så varför skulle det bli annorlunda nu.

Nu ska jag åka och hämta Flisan så ska vi åka till parken för o ta sprutan. Hoppas det går bra och att hon inte får allt för ont sen efteråt. Jag hade skit ont flera dagar efter fick knappt på mig kläderna och sov skit dåligt.

Igår var jag aldrig på träningen, åkte dit men vände i dörren... fick sånt dåligt samvete av att jag inte satt hemma och pluggade. åkte hem och bad Patrik hjälpa mig lite. Tur var nog de annars hade det blivit ett helvete idag.

Nu ska jag åka... får se om jag skriver något ikväll (tror it jag hinner)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0