Tja



Idag (5/11) drar MTV Europe Music Award 2009 igång!! Uppträdanden av bland annat Beyoncé, Shakira, Leona Lewis ochJay-Z! Jag längtar till ikväll" Galan visas på MTV klockan 21.00. Ska du kolla?

Jag och mina vänner Malin och Camilla var på Europe Music Award i GLOBEN 2001. Fatta vad stort det var. Värdens bästa artister var på plats. Några: Madonna (sjöng), U2 (sjöng), Robbie Williams (spelade), Ricky Martin (spelade) Backstreet Boys (spelade) Spice girls (spelade) Jennifer Lopez (spelade) och så var det 2 band till som jag ej kommer ihåg vilka det var. Men sen satt resten på läktarna. Greenday Brittan, christina, P-daddy och många många fler.
Sån jävla grym upplevelse, absolut de roligaste jag har gjort och bästa konseren jag nånsin har sätt. Hoppas dom kommer sända här i från Sthlm någon mer gång. Då kan jag lova er att jag ska gå på den, kosta vad det kosta vill....



Idag försov jag och Felicia oss vaknade klockan halv 9 samma tid som vi ska vara på dagis, blev lite stressigt men jag ringde till dagis och sa att vi kommer blir lite sen.
Sån tur var så hade inte jag någon lektion på morgonen utan självstudier till kvart över 1.
Vädret idag har ju inte varit det bästa så imorrse var det bara och ta på regnställ och stövlar när vi skulle cykla till dagis.

På våran matematiska inlärnings seminarium idag så fick vi 9 stycken räknetal som vi skulle räkna ut och det var anonymt (tur var det) då jag knappt klarade av de 3 första. Så jävla kass på matte kommer behöva all hjälp jag bara kan få när våra matte lektioner startar nästa år.

På Söndag är det fars dag! firar ni det?
Det gör vi, så idag har jag varit och handlat till min bästa pappa och till Patrik från Felicia. Känner mig riktigt nöjd med de jag köpte.

Sen var jag och tog sprutan för svininfluensan nu får vi se hur min kropp reagerar på den.
En så länge känner jag ingenting.

Nu ska jag sätta mig och läsa i Boken Tal och Samtal som vi ska ha lektion om imorgon klockan 13.00=).


Kommentarer
Postat av: sa

välkommen till klubben! jag e också grymt dålig på matte.. fyfan.. hatareeee

2009-11-06 @ 00:03:19
URL: http://sandritaa.blogg.se/
Postat av: elle

Du och jag då i nästa kurs=)!!

2009-11-06 @ 08:39:29
Postat av: karråråråråråråååååååååååå

BEYONCE<3

2009-11-06 @ 08:48:12
URL: http://diradiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0